2014. november 9., vasárnap

#Lógás #Intézkedés #Véleménykérés

Reggel 5-kor megint csörgött az ébresztő. Gyorsan kinyomtam és felhívtam anyát hogy rosszul vagyok, nem megyek be ma iskolába inkább elmegyek orvoshoz. Persze mindezt a hangomban olyan világfájdalommal hogy még el is hitte. Ahogy kiörvendeztem magam, hogy nem megyek már a héten vissza is aludtam. Olyan 10 óra körül térhettem magamhoz. Beszéltem pár szót nevelőapámmal felöltöztem, és elmentem az orvoshoz. Kértem egy igazolást az asszitenstől, amit mimden probléma nélkül meg is kaptam és már ott sem voltam. Lementem anyához a boltba. Na azt nem kellett volna. Egyből rá jött hogy nincs semmi bajom. Akkor elkezdtem parázni, hogy ez tényleg az utolsó dobásom volt és átt kell költözzek apámhoz, de nem. Röhögve mondta hogy mit kell elintézzek nevelőapám szülinapi bulijához, megölelt és közölte hogy jó lenne ha igyekeznék. Elindultam nevelőapám tesójához a másik boltba, hogy akkor mit kell a két tortával kezdjek. Ja apropó két torta nevelőapámnak van egy ikertesója, ezért van a két torta. Elmondta és már mentem is haza. Telefonáltam párat hogy ki vállalja el. Amikor végre találtam egy olyan csajt aki mind a kettőt elvállata visszamentem az Anikóhoz. Gyorsan mondtam nevet meg címet és indultam hazafelé. Útközben találkoztam az Andival meg az Esztivel úgyhogy nem egyhamar keveredtem haza. Beszélgettünk meg hülyéskedtünk egy jó ideig aztán elköszöntem. Amikor hazaértem gyorsan írtam az Andinak, hogy kéne egy kis segítség. Rá 5 percre hívott is skypeon.
Andi: Na mi van nyomi?
Én: Hát.. Őő.
Andi: Véleményt akarsz róla kérni.. Igaz?
Én: Na jó néha azért örülnék ha nem ismernél ennyire.
Andi: Igazából jófej srác. Angliába elég sokat hülyéskedtünk. Főleg amikor a Nikit parodizálruk ki. Nem tudom mit mondhatnék róla..
Én: Veled se mentem többre.
És elkezdtünk röhögni.
Kinyomtam a skypeot és elkezdtem az adatlapját nézegetni. Találtam egy képet ahol az unokaöccsével volt. Olyan édes volt azon a képen. Nyomtam egy tetsziket és kiléptem faceről. Kimentem begyújtani meg játszani a Rockyval. Olyan másfél óra múlva mehettem vissza. Felkaptam a telefonom és elkezdtem nyomkodni. Bejelentkeztem és egy üzenet fogadott. Tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése