2015. augusztus 23., vasárnap

#First #kiss #with #Kristóf

IAz üzenetet újra és újra elolvastam mire egyáltalán felfogtam hogy miről is van benne szó, de ahogy leesett az Andira néztem és sikítva kezdtünk el ugrálni. A következő pillanatban anyám tépte fel az ajtót és röhögve kérdezte meg hogy mit szívtunk és neki tulajdonképpen miért is nem adtunk?! Erre csak elmosolyodtam és közöltem vele hogy holnap randim lesz. Erre a kijelentésre már a Beu fejcsecskéje is megjelent az ajtóban.
Beu: Na lányok gyeretek akkor ma ünnepeljük meg, hogy fél év után ez a boszorkány ismét sráccal fog mutatkozni.
Innentől kezdve csúnyán elkezdtünk inni. Olyan hajnali három felé járt az idő amikor már túl voltunk 25 üveg somersbyn és egy olyan 5 liternyi vodkán. Addigra a második vendégsereg is eltűnt és végre kibujhattam a tőlem fényévekre álló öltözékből. Az Andival gyorsan lefürödtünk, kapcsoltunk zenét és már aludtunk is. Reggel 8-kor ébredtünk fel. Lustiztunk még egy pár percet és kimentünk felmérni a károkat. A poharakat, legalábbis a maradványaikat két és fél óra alatt sikerülr is összeszednünk. Azután jöhettek a pilinkától és az egyéb ilyen finomságoktól ragadó szőnyeg és társaik kitakarítása. Mihelyst mindennel végeztünk nevelőapám is kijött a szobából, mondván hogy ő most nekiáll takarítani. Megdícsértem hogy hajnali (délután) kettőkor képes volt felkelni. Megkérdezte hogy miből kell újat venni, mit törtek össze. Mire elsoroltam neki lehervadt a vigyor a képéről.
Andi: Cica egy órája folyamatosan csipog a telefonod.
Én: Melyik.
Andi: Melyik?! Mindkettő..
Én: Bazdmeg! Mennyi az idő?!
Andi: 18:00
Én: Elkéstem!
Lóhalálában elkezdtem készülődni és felhívtam a Beut hogy azonnal jöjjön értem mert gáz van. Ő csak kiröhögött és elindult a megmentésemre. Öt perc késéssel ugyan de odaértem. Elköszöntem a Beutól és rohantam is A sráchoz. Beszélgettünk kicsit és elindultunk sétálni. Aztán csak úgy történtek maguktól a dolgok. Beszélgettünk, beszélgettünk, beszélgettünk, és valahogy elvesztem a szavaiban, a mosolyában, a szemeiben, aztán a szájában.. Basszus csókolóztam vele. És micsoda csók volt. Nem tudtam vele betelni. Több kellett. És egyre csak több. Hát igen. Így kezdődött el minden. Így kezdődtünk el MI.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése